Warunki przedłużonej gwarancji
Dostawca gwarancji oświadcza, że ze względu na ochronę danych nie dostarczy kopii dowodu zakupu ani żadnych zawartych w nim danych, które są sprzeczne z pierwszym punktem niniejszych warunków.
Dostawcą przedłużonej gwarancji jest Karel Hrnčíř – BIOMAG z siedzibą w Chomutice 81, 507 53 Chomutice, Republika Czeska. Adres kontaktowy spółki Průmyslová 1270, 506 01 Jičín, Republika Czeska służy do składania wniosków o przedłużoną gwarancję i wysyłania wyrobu medycznego do serwisu. Dotyczy to, jeśli dostawca nie ustali z klientem inaczej, na przykład wysyłki do serwisu przez lokalnego dystrybutora.
Przedłużona gwarancja obejmuje bezpłatny serwis oraz wymianę wadliwych części urządzenia medycznego, które nie zostały uszkodzone z powodu niewłaściwego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi i ogólnymi warunkami gwarancji obowiązującymi w standardowym okresie (24 miesiące od daty zakupu urządzenia medycznego).
Przedłużona gwarancja jednak nie obejmuje akumulatora (jeśli jest częścią wyposażenia), który jest uznawany za element zużywalny, a jego trwałość zależy od intensywności użytkowania. Zalecamy stosowanie się do instrukcji obsługi w rozdziale dotyczącym konserwacji urządzenia. Ponadto gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia powierzchni urządzenia medycznego i jego akcesoriów.
Koszty transportu do serwisu pokrywa klient. Koszty transportu do klienta pokrywa dostawca gwarancji (jeśli gwarancja zostanie uznana).
Okres trwania tej przedłużonej gwarancji jest dodawany do standardowej gwarancji 24 miesiące. Łączny okres gwarancji wynosi zatem 36 miesięcy (o ile nie jest podane inaczej) od daty zakupu. Data ta musi być czytelnie podana na kopii dowodu zakupu urządzenia medycznego. Kopię dowodu zakupu można przesłać również e-mailem na adres biomag@biomag.cz wraz z prośbą o serwis.
Przedłużoną gwarancję można uzyskać wyłącznie pod warunkiem przesłania niniejszego formularza zwrotnego wraz z kopią dowodu zakupu przed upływem standardowego okresu gwarancyjnego wynoszącego 24 miesiące od daty zakupu wyrobu medycznego.
Wraz z produktem konieczne jest wysłanie do serwisu opisu usterki oraz kopii potwierdzającej przedłużoną gwarancję. Dokument ten zostanie przesłany pocztą elektroniczną po wypełnieniu formularza zwrotnego i sprawdzeniu przez nas wszystkich szczegółów, w tym daty zakupu wyrobu medycznego.
Pełna polityka prywatności w języku czeskim:
https://www.biomag.cz/ochrana-osobnich-udaju/.
Obowiązuje od 01. 08. 2023
REV B 23/08